En uppdatering

De är ju passande och uppdatera på under eller presic efter varje tentaperiod. jag forsätter kanske så vem vet. sen sist då? ska börja med LCHF de kom jag på idag när jag skulle belöna mig efter tentan att jag gått ner en storlek både i byxor och tröja. snacka om glaad ska fan forsätta eftersom jag är så pass kort så har de bara endast varit bekvämast och dra på sig ett par leggins men tiden med leggins är förbi dels är jag himla less och dels för att byxor är himla fina ändå. :)
annars hade vi tenta idag och jag ber att jag klarar G annars så blir jag väl inte så himla förvånad men himla less för vi håller på att försöka överleva våran vetenskapliga bastermin och de är fokus på överlevnad i den . så fruktansvärt ointressant och tråkigt men jag viker mig inte för jag vet att sociologi är mer än heremeneutik och positivism. Ska föresten välja inriktning så fort webben funkar som den ska. de blev PA de jag ville och håll i hatten snart kommer jag och ger råd för utveckling eller kanske kommer jag försöka få personer och trivas där de jobbar något jag tror eftersom jag stött på för många personer som inte trivs på sitt jobb i de stora hela. Jag vill försöka ändra på det kanske jag inte kan göra de för alla men en del räcker gott och väl. Återkommer om nå år hur de går.

Annars förutom en vetenskaplig utveckling har sammanhållningen utvecklas i klassen. Vad säger man? De är skit eftersom vi kommer dela på oss lite i höst när vi ska börja med våra fördjupningar. Jag fattar inte vad de är med sammanhållning, splittring och mig som följs åt. Var samma på gymnasiet jag hatar det. visst kommer man ha kontakt med de man kommer ha men just de där och bara få känna sig som en i gänget alltså ,

annars har vi flytta , fått ungefär ordning och fått oordning igen ska styra upp de till veckan. Vi trivs då iallafall skulle kunna betala en miljon för detta är VÅRAT hem  som de känns och då gör de inte så mkt allt omkring. Kommer nog bli ett svårt steg om nå år att börja joxa med att hitta ett hus. Kraven kommer va skyhöga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0