Lchf

Äntligen börjar LCHF ge resultat TROR JAG. Känner mig inte lika trött, sugen på massa trams mat och framförallt så känns de som om kaggen sakta men säkert börjar gå tillbaka. Jag kanske ändå kan ha den där hyddan som inte kräver overzise kläder. Jag kanske ändå till och med kan ha bikini på mig utan att behövs stå med armarna i kors för att försöka dölja de överflödiga. Och framförallt så börjar jag känna mig lite nöjdare med hur jag ser ut. Minus min blekhet som idag har skinit i kapp med solen. Nej men allvarligt talat idag är jag glad som få idag. Att en kall promenad med rimfrost i håret kan göra någon så glad :-)

Sen är jag än mer glad eftersom de börjar närma sig första Mars och där med även världens finaste hem. (Som man inte behöver köpa iallafall) och att de är snart vi far till Kåbdalis och därmed lämnar jag allt som har med skolan att göra iallafall för en helg. Och sen är jag bara glad för att jag kan, för att jag har världens finaste kille, världens underbaraste föräldrar och världens BÄSTA kompisar.

Nu ska jag ta mig an alla miljoner saker i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0