Tisdag.

Sen senast då.

Valborg har varit och farit. än värre är de nästan att våren verkar ha gjort samma sak tyvärr. Telefonen har kommit och jag tror jag kan skirva sms nu under 5 minuter så de tar sig iallafall lite . Haha tekninska Sara.

Annars så har jag hunnit TVÅ  gånger till haparanda sen i fredags. Inte ekonomiskt av mig jag kan inte ens säga att de var nödvändigt men hittade dock världens snyggaste krukor som nu står och skiner ikapp med mitt zink hus. Jag kan ju alltid hoppas att växterna jag köpte till överlever sommaren iallafall. bör tilläggas att jag köpt mina FÖRSTA klackiskor stark insats för mina 22 år på jorden :)

Annars är läget bra är dock sjukt sugen på en resa var som helst .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0