Nej

Jag är knäpp jag fick ett ruksigt il om att villja åka skidor. Visst finns de annan träning jag också tycker är skoj men med mina dåligt disiplin så funskar jag typ om jag ska och springa ja då slutar de med att jag går och så vidare. Med skidor har man ju inget annat val än att pina sig själv upp och ner och rakt fram.
Jag måste ta tag i de här med träning nu på en gång. Zumba i grupp kanske.  Är någon på ? Men jag dissar de sen när de är så man kan åka skidor bara så ni vet,. Eller fotboll går också bra faktiskt. Måste nog hitta mig en tränings kompis med en gång nu typ. Detta duger inte.

Om någon i kalix ändå skull göra nå projekt från soffpotatis till vasalopps åkare så skull jag nappa.
Och nej jag ställer mig inte i ett gym de är för tråkigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0