Happygirlsara.

Har känt mig sådär nästan jobbigt lycklig dom senaste dagarna. Jag vet inte om de kan bero på min skidåkning även om jag är sölig som en snigel men dom säger ju att träning gör en gladare. Sen har jag kommit fram till att jag ska inhandla nå kläder och springa i. Det låter nog helt stört de här men jag har även hört att om man har bra träningskläder så är de liiite roligare. Och hur jävla skoj är de egentligen  att springa i en mjukisdress storlek alldels för stor? Värt ett försök.

Sen vet jag inte vad jag ska tillägga- Läggan är strålande ren, igår spårade vi till happis en sväng, Och planerna för imorn är  nu om jag int jobbar och att de är fint väder som fan . ska jag faktiskt styra kosen till stugan och sätta mig på bastu bron och läsa och enbart vara  glad.  de känns som om livet är på uppåtgående i en rasande fart. Inte för att jag varit på gränsen till dåligt alls men de har varit bra men nu känns allt fan kanon bra  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0