Onsdag

Jag kör en kort uppdatering.

Helgen på jobbet gick mot alla odds super bra och flöt på rätt duktigt. även fast jag alltid oroar mig och blir på världens sämsta humör just innan den ska börja så går de alltid rätt så bra ändå. jag menar 23 timmar på två dagar är rätt mycket när man jobbar med människor hade med all säkerhet inte varit så mastigt om de var papper eller maskiner.

Sen börjar mitt sommar jobb bli mer påmind än nånsin,Eftersom de har varit fint väder och man sprungit ut på balkongen stup i ett och råkas se hur bra jag fan kommer ha. Sen förra sommaren försvann mycke av min såkallade arbetsglädje. de är hemskt men så är fakta. Men tack och lov trivs jag ändå som fisken nu när jag hämtat mig.

Så med andra ord har jag bara en natt och jobba och sen är jag fri i över en vecka. Kusligt! men de känns faktiskt endast skönt att få lite tid över och framför allt lust över till något annant som inte alls har med jobb och göra. jag förstår inte dom som tar för givet att vikarier vill jobba hela tiden. Nej usch jag har gjort de och nu är jag less och saknar mera fritid. Ett tag iallafall. Hösten ängnas förhoppningsvis åt skola. Jag ska tusan ge det ett ärligt försökt. vården är ju väldigt bra jobb. men som de ser ut ser de fan inte ljust ut nånstans och så.  Och vem vill vara där de verkar som om dom som bestämmer är mer för pengar än människor ? Huvva.

Helgen ser ljus ut de är ett som är säkert., fredag blir de lyx middag på vikingen och på lördag är man bjuden på student firande. jag får nog ihop de här också.

Detta blev alldeles för långt och ingen kommer orka läsa de. men kan vara skönt och ventilera sig lite. Nu bingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0