Två i rad.

Jag lurades igår jag vill inte alls ha de där randiga överdrager till soffan. Jag ska ha en gammel vit sådan. tror jag måste bara mäta  lite och tänka ett tag så blir de den. Och sjukt fint kommer de bli :)


Annars så kan nu kalla mig "sara socilogi kandidat Andersson" nu. Jo tack jag är verkligen liv rädd och börja plugga igen. Men jag antar de är så när man ska göra en stor förändring på tillvaron. från att jobbat och haft rätt kravlös tillvaro till att plugga på högskola. Dock vet jag ju vad de innebär eftersom jag testat. De låter bara värre och jobbigare än vad de är. Dock är jag lite rädd att jag inte kommer vara lika "Fin i kanten" som mina klasskompisar. men de skiter jag fullständigt i för jag är nog bästa på att bara vara jag.


Sen förutom att jag ska bli plugghäst så går de sin stila gång här hemma. Jobbar sist natten i natt och sen loggar jag ur en vecka och är en glad semester firare i rengnet dock för de är bara de dom har lovat hela veckan. Men men får passa på att fara och snoka överallt med min andra halva. Dagens planer är dock att sticka till stugan nu och sen till överkalix en runda för att äta på "Vippa" och kanske största anledningen hämta hem Mattias. 

Allt för mig nu måste jag sätta fart hej och tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0