PS

Jag glömde att säga tidigare att jag känner mig som världens gladaste människa, som har alla fina människor runt omkring mig speciellt Mattias.(Nej smöret handlar inte om soffan där) Trots de är jag lite HALV rädd men inte hel rädd för att börja plugga igen.  Jag är inte rädd för 3000 sidors tentor  (jag satt dit tre nollor jag vet) mest för vad som händer efter. kommer jag duga som den jag är ?

Men de är skit samma jag är mest troligt top tio i världens lyckligaste personer och kommer nog alltid vara så de spelar nog ingen roll ändå. De kommer nog bli de roligaste och tuffaste nånsin men de är något jag vill och valt själv. De mesta jag skriver här är bara mina fobier och de ja är rädd för. eftersom jag annars inte inser att jag är en rädd person för de äår jag nog inte efter allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0