Babbel

Semestern är över jag är tillbaka på jobbet.! Dock ska jag inte ens klaga på de eftersom jag trivs grymt mycket där hittils de absolut bästa sommar jobbet jag haft. nu satsar jag endast två sommar till på vårdyrket sen måste jag plocka på mig lite av möjligheterna jag kommer få av att vara sociolog. Om jag nu pallar trycket. men framför allt om jag tycker de är skoj. På tal om skoj jag nöter "hemnet" nu en period dock hittar jag "vill ha" objekt som inte alls stämmer in på hur jag vill mitt hus egentligen vill ha i framtiden. eller helst nu om jag nu hade pengar i madrassen. vilket jag INTE tyvärr har. Var iallafall en sväng på EM. jag ska posta en önskelista åt tomten (läs mamma) snarast. Men spiken är ett VITT matbord när vi har större boyta plus soffa med bord. och sen BARA en sängram och lite små jox.  Ungefär hela EM men jag måst väl få drömma :)


Hur som haver skorna skaver lite för mig. Har tänkt mycket på de där i Norge på senaste. Alltså de händer så mycket hemskt där ute i världen. Men de är de ända jag verkligen fått torka tårarna för. Ush och fy!

På tal om annat. Nu ska jag iallafall kasta upp fötterna på soffan och mysa med mig själv och kolla på skilda världar. Sånt man bara gör när man är ensamm hemma. Svar nej sofföverdragen funkade bara inte så nu ska jag berätta nån gång i veckan hur less jag är på färgen vi har på soffan. alternativ finns. KÖP EN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0