rubrik saknas

Det kanske de finns en mening till att vara starkare än nånsin nu. De är aldrig direkt lätt att leva  iallafall inte hela tiden men för en del väldigt tufft. Jag vill bara kunnna hjälpa men om de nu går hur gör man ? Hur tacklar man såna problem som är så jäkla komplicerade ? Jag önskar att dom tagit upp de i skolan hur man är ett stöd till någon som har de tufft. iallafall på de bästa möjliga sätt. Ska man bara lyssna? ska man säga något? Alltså de är hopplöst jag vill veta hur gör man ?


sen vill jag släppa en bomb om en positiv sak men de tar jag när alla papper är påskrivna men  våren blir nog något positivt KANSKE man kan iallafall hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0