typiskt sara

Nu har de pratas om något jag ens varit intresserad av förr men nu har jag tänkt hela kvällen på att jag verkligen vill. Bhha nog är de så jäkla typiskt mig alltså! Får väl se antingen blir de något av hönan eller så inte. men jag ska försöka vara lite extra drivande :)


En kort uppdatering om träningen sist jag åkte var måndags de gfick sådär och sen dess har jävla jobb kommit ivägen plus att dom har varit utlånade. Kanske åt veckan? för i helgen är de tävlingar och jag vägrar åka då. Helst åker jag mitt på dagen på veckan. Då finns de INGEN ute på spåret tack och lov.

Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken härlig blogg du har. Kolla gärna in min :)

2011-04-05 @ 19:05:55
URL: http://elinkohlstrom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0