blaaha blaha

Kan ju unna mina få läsare en kort och väldigt odramatisk uppdatering!

Hur som haver har jag påbörja praktiken nu känns väl rätt bra kanske lite skumt jag menar om man jobbat med äldre i ungefär 200 år så är de inte så mycket mer än att lära känna en massa människor. Jag kanske inte känner nån gamling på stället men jag kan ju helt klart säga att jag vet på en ungefär hur dom funkar.


Sen så väntar jag på att IKEA ska höra av sig. Jag vill verkligen ha jobbet kan jag meddela folket.
Annars sticker jag till Umeå på fredag och är där helgen lång. kommer bli skoj och få umgås med ida non stop ett tag !


För du är där när ingen ser mig
Du är där när stormen yr
Du är där när natten skrämmer
Och du är där när dagen gryr
Jag vill alltid ha dig nära
När som åren läggs till år
Och vad livet vill oss lära
Är att framtiden är vår


Ibland tror skulle jag kunna tro att de är min poetiska tvilling syster som skirvit den där låten.

Grymt bra jag vet exakt vem jag skulle ha skrivit den åt om de var jag som hade gjort det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0