Dag 07 – Min bästa vän

Oj de  blev lite si och så med denna uppdatering men jag kör väl när jag orkar så har jag något och skriva om ett tag iallafall.


Min bästa vän. Jäkla svårt de finns så många av mina vänner som verkligen är bäst på sitt sätt. Och de vet ni att alla är bäst bara för att ni är ni. Men bara för att  uppmärksamma en jävligt speciell person i mitt liv ska jag faktiskt ta och säga att min mormor är en av de bästa vänner jag har. Som mina föräldrar skulle jag villja att alla människor skulle ha en person i sitt liv som är som min mormor. Hon tänker verkligen på allt och alla. Hon är glad, har jäkla bra humor, säger vad hon tycker och inte minst av allt får hon en att känna sig så trygg. Hon går inte riktigt och beskriva i ord, nej hon måste faktiskt upplevas. Så jäkla bra är hon. Hon har verkligen fått mig och inse att man inte ska vara rädd för bagateller och att man måster kämpa för de man vill. 
Och så här i efterhand har hon berättat att när min gammel mormor (Hennes mamma) dog. Så ringde en ängslig 9 åring henne varje dag ett jäkla bra tag till henne varje dag, 9 åringen kanske inte ville något märkvärdigt mer än att få höra att hon var där. Jag hoppas att jag ger henne lika mycke glädje som hon ger mig för hon är verkligen någon som de nog bara finns en av.


/ En riktig jäkla lip sill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0