Dag 05 - Vad är kärlek?

Först och främst vill jag nästan ge pisk åt såna som säger att vissa männikor inte vet vad kärlek är. De är ju så olika från person till person och jag tror inte man kan slå upp någonstans vad de är egentligen är. Nej det måste upplevas!

Kärlek för mig är något som gör mig genom lycklig och får en och känna sig trygg. Något som får en och må bra . Jag känner både kärlek till personer men jag kan även känna det till vissa platser. De är dock skillnad såklart. Jag skulle ju kanske inte kunna dö för en plats men helt klart för personer. För mig finns de helt klart skillnad på kärlek. Jag menar de är ju klart att man kanske inte känner kärlek på samma sätta till sina vänner som man gör till sin pojkvän. Den kan ju  vara lika stark dock men de känns ju helt klart på olika sätt. Jag menar man känner ju kärlek till sina vänner och i sin pojkvän är man ju kär i och känner kärlek. (Nu var detta jäkla luddigt.)  Och man märker helt klart när man upplever det  går inte att missa jag lovar. jag har dock äran och få uppleva det hela tiden.


Nej fy fanken de är inte så jäkla lätt och beskriva något så självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0