Dag 01 – Presentera mig själv

Jaja jag gör väl ett försök då.


Ids nu inte berätta namn nummer och adress för de vet ni redan och allt de där i mellan. Men annars så är jag rätt glad av mig försöker iallafall se livet från den ljusa sidan och om de är för jävligt går de alltid och drömma att allt går ens väg. Sen är jag också en jäkel på att vara sur jag är max sur en halvtimme (Läs 5 minuter). Så mig går de ju faktiskt och bråka med. Det finns inte riktigt tid med att vara sur, butter och hatisk här i livet. Rätt som de är så drar någon ut kontakten och de blir svart och försent, det är inte meningen tror jag att människor ska gå runt och deppa ihop det finns möjligheter till de bättre överallt de gäller bara leta rätt noga så.

Annars bryr jag mig verkligen om människor i mitt liv. De är ju dom som förgyller min vardag och sånt ska man vara rädd om. Annars kan jag vara en riktig lip sill också speciellt om jag läser eller hör något som verkligen berör mig de kan vara allt från väldigt sorlig saker till väldigt positiva. Joo jag gråter på brölopp också. Tro mig.! Jaa de var svårt de här . Skit samma ni som läser vet väl hur jag är ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0