sen sist

Hoo veckan som har varit har varit en veckan från helvetet rent bokstavligt talat. Jag har fått bekräftat att jag inte är odödlig som jag trott dom senaste 8 åren. Anledningen är nog för att jag var sjuk. Hujja jag fattar varför jag bara är sjuk var 8:de år det är hemskt.. Jag tycker fasen synd om alla som är sjuk flera gånger per år och sånt. Hujja. Jaja hur som haver är jag på bena igen tack gode gud för det.

Så idag har jag och mor varit till stugan och joxat på och det var då vi upptäckte hur jäkla varmt det var ute. Som sommar kan man nog säga. Men jag klagar ej på det. Såg till och med folk bada i lantjärv de kan faktiskt klassas som överdrift eftersom de var den första ruggigt varma dan.,
'
Annars händer det inte så mycket för tillfälle jobb imorgon och jobb lördag natt. sen de ända jag inte kan få ihop i mitt liv just nu är när jag ska hinna sova efter jag gått av natten på söndag morgon eftersom de är konformation på gång. De är rätt klurigt de här med natt jobb iallafall ibland.

Nej nu var de här ett grymt ointressant inlägg känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0