igen

En sak jag inte har tänkt på . Högskole anmälan. Shiit om jag kommer in ? Vad ska jag göra köpa en lott och bestämma efter den ? Vad fan just nu vill jag ju det. Och om jag tackar ja så får jag ju faktiskt chans till ett jobb där man kan ge en bra start i livet. Bättre än spa konsult iallafall. Jag kännerr mig nervös och lite glad att jag inte vet än - För om jag inte kommer in kommer jag med all sannolighet bli besviken. hoo tre veckor kvar och bara därför jag skriver detta i bloggen kommer jag hela tiden på jobbet gå och överväga. Bygga snö kojor eller sitta och sjunga.


Ajdå de blir taskigt läge för mig de kommande månaden. Fan va kul med ett sånt här val igen. Även om jag valde fel sist men vad vet man om man inte testar. Jag måst då säga att de är kul och lära ut andra de man redan kan. De har jag märkt de sista veckorna då de har inkommit helt nya vikarier på huset. Fasen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0