från fisk till båt

Jag har ju alltid sagt om jag ska tatuera något så skulle de vara en perya (Kolla stavningen) på vaden eftersom de stämmer in så mycket fisk är jag som stjärn tecken och jo tro de eller ej kan jag också vara sur envis och lite halv bitsk när jag känner för det. Men som sagt kom jag på här i veckan när jag borsta tänderna en kväll att i helvete heller jag skulle ha gjort en segelbåt utan tvekan. Och det är bara för att de bästa jag vet är verkligen de här med och åka båt . (Jaaa mattias om du läser detta NÄR vi blir miljonärer så köper vi en jäkel) Hur som haver skulle denna tatuering kunna påminna mig om att aldrig ge upp mina drömmar och mål här i livet. Jag vet inte vad de är med mig och vatten egentligen som passar så bra. När jag var liten dök jag i baljan som min lille bror skulle bada i (Med kläderna på) Och så detta med dykar cef. Jaa den dagen jag gör något av hönan och tar tag i saken kommer jag vara den gladaste människan på jorden. Otroligt jag ogillar och simma fram och tillbaka men dyka är de bästa.


Tror fasen att jag var fisk i mitt förra liv eller om inte så blir jag de i nästa :)


Nu tror jag till och med jag hann berätta något vissa verkligen inte alls vet . 1 - 0 till mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0