:)

Livet som hårt arbetande kariärrs kvinna går för tillfället utmärkt tror det mest hänger på att jag nu är ledig tre dagar vilket som inte har inträffat på ett bra tag med tanke på att de var lite knäppt där innan jag "började" jobba. Hur som haver är de underbart. Imorgon åker tåget 7 mot gällivare för student firande hela dagen och sen på lördag har jag och min andra halva små planer på att premiär sova i stugan :) Sen så vet jag inte så mycket mer ska dra mig mot älgen en sväng nu när karln ändå är på no hockey möte.

Nej de var väl allt för mig. Egentligen har jag så  mycket och berätta . berätta om hur jäkla jag ändå trivs i tillvaron. Bor med världens underbaraste människa, har världens bästa jobbar kompisar och med andra ord kan jag säga att livet glade ligen leker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0