juli

Hej hopp-.

Veckan som gått har varit sinnes sjuk. Inte för de har hänt så mycket mer än att.

Jag har kommit in som förskollärare på luleå universitet. Sickt alltså jag har inte besämmt mig ännu hur jag ska göra men de rycker faktiskt lite i geni knölarna måste jag säga :)


Sen har även jag och Mattias bokat in en välbehövlig semester till turkiet om typ 100 år men jag längtar iallafall som tusen lär nog ändå gå rätt snabbt tills man står där på kallax och undrar om bikinin ligger där i fet väskan och om nu har med allt som behövs. 8 september för att vara lite mer exakt lyfter vi :) Fick mig iallafall något och jobba för kan jag väl säga.


Igår var de dock en sån där dag man bara får till MAX 1 gång om året. Från halv 9 på morgonen till halv 10 på kvällen var vi ute iallafall. Hann både med malören och sandskär. Alltså de var sagolikt. Jag förstår varför de inte är så lätt åtkommliga ställen de där annars hade charmen tappas på en gång. Hann även bli röd som satan hoppas att de övergår i brunt med tiden :) Hoppas bara att de inte tar 10 år till innan man häver sig ut till Malören


Kort och gott har de varit en lite omtumlande vecka hur som haver men tack och lov har allt bara varit positivt :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0