Ikea och lite till

JSka uppdatera mina kära vänner om mitt liv. Dock har jag endast jobbat och sovit den senaste tiden. De är just typiskt mig att jag ska bli hyper förkyld när det är som mest jobb men de har ändå gått fint förutom då att mina medmänniskor och framför allt min kära mattias fått dras med världens mest osociala tjej men de verkar gått det med :) Fredag blir en kväll med mina tjejor och jag längtar det ryktas om både om Kina mat och bowling :) Great!

Sedan har jag dock mellan passen på de gula huset hunnit på IKEA med mattias. Vi hittade faktiskt rätt mycket för en gångs skull  :) De jag ddock är mest nöjd över är MIN Zebra som hänger ovanför sängen den är verkligen gjord för detta dunkel :) Sedan även en Wok panna och ett par gardiner :)

Sedan hare livet haft sin stilla gång dock är jag oroad för vad detta år har och ge. Lyckan bröts igår håller tummarna att det inte blir något allvarligt av detta ;/






Nu ska jag slöa till 4 och sen ska jag mot jobbet !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0