Mina drömmar

Hoppar över tre dagar i denna blogg grej de var mest om ytliga saker. nog gillar jag att känna mig "fin" men de är väldigt oviktig för mig att på peka och för dom somvill  veta använder jag bara handväska på sommaren när man inte har jackor med fickor . och då är de mobil,börs, snus och skräp i den. i vissa fall lite kläder beror på om jag är i stugan eller ej.



Mina drömmar då. egentligen drömmer jag inte om något "speciellt" fast för mig är de då. jag drömmer om att i nuläget kan inte svara på hur de känns om 1 år eller 5 år att få vvara med mattias, att få barn, ha fast jobb där man SKIT trivs båda två de är viktigt och trivas, i  nuläget helst inom handikapp av något slag kanske begåvnings svårigheter, för man får dubbelt å mycket tillbaka. En kram säger mer än tusen ord och ett leened och ett förtroende ger NÄSTAN hela världen . de är svårt och förklara hur jag känner för att jobba med"utvevklings störda" man måst verkligen tycka om de. förr när jag än gick gymnasiet så sa jag att jag inte är en sån som skulle passa med att jobba med "utvecklings störda" jag gav de aldrig ens en chans. men jag är glad att jag trots allt gjorde det. Visst att få jobba med äldre är ju värt sin vikt i guld MEN de andra är fanken än större. sen drömmer jag om att få friska och framför allt lyckliga barn och att flytta till hus där jag själv får välja hur de ser ut. Kanske inte allt på en dag men då och då kanske så jag blir klar 10 år efter jag köpt detta hus jag verkligen börjafr längta efter. Jo jag kan skotta gården även om jag kommer hata de där och då att sotta alltså. och så en till självklar jävla sak att alla i min närhet har de bra.


Alltså den här listan blir ju fan bara svårare och svårare självklara saker och såna går fan inte och sätta ord på. inte för mig iallafall. Nu ska jag snart krypa ner i sängen men jag drar på de eftersom jag kommer förbli i natt dimman i några dagar framöver. de bästa med att jobba natt är nog att man inser att skade glädjen är den sanna glädjen speciellt på en måndag morgon då man möter bilar där människor som jobar som "vanligt" sitter i , Då är man riktigt jävla skade glad. för då har man gjort sitt och de är bara sova och vara lat kvar att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0