Mina syskon

Skippar om att skriva vad jag har på mig här finns de inge som heter dagens outfit. För övrigt har jag både hunnit jobba och städa här hemma duktigt gjort av mig. Nästa jobb pass är först på fredag. PANIK jag vill jobba helt imorn och onsdag. dock inte torsdag måst få ladda batterierna lite inför en jävla tung jobb vecka. 4 nätter och lite dagpass där i mellan. Jag kommer vara en DÖD kvinna innan den veckan är över -. Så egentligen ska jag försöka njuta av att vara ledig lite :)

Mina syskon då då. har två lite yngre små bröder. Vad kan jag säga mer än att jag aldrig nånsin vill vara utan dom. När vi var mindre lekte vi alltid med varann. Vi är fortfarande jäkligt skoj när vi träffas och nu ska jag inte smöra men jag tror ingen som är ensamt barn kan ha så bra och kul uppväxt än dom som har syskon.Inte för att jag tror de är pest och kolera för att man är ensamt barn men nej jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan mina syskon.  Visst kan vi bårka och tycka att den andre är en påse nötter men de är fan sånt som hör till. PUNKT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0