Min tro

Nej även fast jag både är döpt och konfurmerad (?) så är jag inte religös. Jag tycker inte de är så värst intressant och gå och höra på en präst varje söndag heller. De ända som är bra är väl att dessa prästar får till himla fina brölopp, dop och om en begravning kan vara fin på nå sätt så får dom till det också-. eller begravningar är faktiskt de värsta som finns men prästerna får till de så de blir ett värdigt slut iallafall. Ja vad tror jag på då? Jo att menningen med livet är att vara lycklig. Är man lycklig av att vara själv hela livet ska man de, Är man lycklig i en stor familj ska man ha de. Ja ni fattar. Meningen är nog att leva sitt liv så att man kan känna sig super nöjd när man blir gammal och  kunna tänka att man ändå haft ett lyckligt liv i de stora hela. De är min tro iallafall. Och just nu hoppas jag att mina bullar blir goa, Degen är på jäsning och hoppas dom blir goda som sagt nu när jag försöker jula till de med saffran och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0