Måndag

Go kväll såhär mitt i allt.


Egentligen så känner jag att jag skulle kunna somna nu på en gång så trött är jag. Men valde och vänta till Mattias kommer hem känns som om man bara går om varandra för tillfället. Tur dock att turkiet börjar närma sig och då jäklar ska vi passa på och umgås och ladda om batterierna som för mig del är helt jävla slut körda. Behöver verkligen få slippa verkligheten ett tag eller två. :)


Annars händer de inte så mycket under månen. Jobbat HELA helgen och även lite idag också. Är nog kanske ledig imorn vilket är behövligt. Har även tagit mig ut till ryssbält en sväng ikväll och hälsa på Verran och Morgan samt deras lill tjej som var grymt söt måste jag säga :) 


Näee detta var inge bra blogg försök. Men som sagt bara denna vecka går fort så vi tar oss iväg någon gång. Fick påpekningar från jobbet idag att jag endast ska slappna av och njuta där borta. Jaaa jag tänker ta mig fan inte ens bädda sängen eller städa upp mina kläder efter mig, De är ett plus om jag ens ska sända en tanke till allt som känns lite halv tufft här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0