Lite smått

Jag har varit ledig en hel ONSDAG. Detta har inte hänt på de senaste månaderna. Jag klagar inte men ändå klagar jag. de är sjukt tungt eller frustrerande och känna att de är skönt (lite för skönt) Och vara ledig men jag antar att jag behöver detta ändå. För fredag stiger jag på karusellen igen. Fredag gruppis och sen är jag tillbaka på verkligen hemma plan.


Annars har jag hunnit med IKEA idag också. Investerade mig i jätte blommor och självklart nå krukor som bamsingarna rymms i. Fick mig även lite miljö ombyte igår till idag. Var sjukt skönt och vara i stugan och leva som man var en gud. Imorn entrar jag i vardagen igen för här ska de storstädas. Jag har bara inte bestämt mig vilket rum de ska bli än :P


Sen ska jag passa på och gratta Verran och Morgan till en liten tjej !  De är konstigt av tre gravida kompisar fick alla tjejer. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0