Jag vill

Måste bara uppdatera alla om de senaste . Jag kommer mest troligt strunta i att bli förskollärare i hela mitt  liv. Nu vet jag bättre eller jag har väl funderat ett tag. Jag vill (ska) läsa sociologi när (om) jag kommer in nästa gång dom startar upp en ny klass. Fasen nog var de intressant och läsa om organ och celler också visseligen. Men Nej alltså jag skulle kunna sätta igång imorn. Ja jag kan tänka mig och bli en soc tant. Jag får ju iallafall hjälpa såna som kommit lite galet i livet. Jag tror jag kan passa. Jag ser livet från den ljusa sidan tro de eller ej. Och med lite träning kan jag nog få människor att tro på min optimistiska filosofi.

Idag vill jag iallafall. Inge som helst problem dock och vara undersköterska men jag ORKAR inte vänta 100 år på ett fast jobb !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0