dilemmat.

Jobba skift hela mitt liv eller jobba dag tid på veckan? Jobba med något som både är fysikskt och pysiskt tungt eller bara lite pysiskt ansträngande? Sitta och sjunga eller bygga snö kojor?

Hmm dagens dilemma är hur jag ska göra OM jag kommer in i luleå till hösten. Måste säga att allt har sin bak sida men det är sånt som finns över allt. De ändå jag inte kan tänka mig är att inte få arbeta med människor. Så på de viset är det ju inte så klurigt. Vissa säger att när man skaffar egna knattar att de bli för mycke knattar i sin hel het. Men nu ska vi inte höra så mycket på andra säger här..

Tjaa jaa nu ska vi bränna på kålet lite till. Hah

Kommentarer
Postat av: Veronika

När du lägger upp de så, så låter de bättre med att bygga snökojor. Men som sagt, har hört folk säga att de blir för mycket då dom skaffar egna barn, men de måste du ju fundera på själv, vad du tror att just du kommer tycka för de finns ju dom som inte alls tycker de..

2010-04-30 @ 11:09:47
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0