Veckan

Den här veckan började plan lös och slutade med något att göra varje dag nästan. Me like :)

Börjde då med nattliga bravader på jobbet. dock måst jag dock prickat in årets lungnaste natt. Ingen och då menar jag ingen ville vara vaken med mig rättare sagt. Och annars hörs det alltid vara någon som bestämt sig för att natt sudda HELA natten. Jaja hur som helst jag tror det gick bra :)

Sen tisdag hann jag inte med så mycket mer än slöa efter det jag vaknat vill säga.

Onsda bar det iväg först och besikta mattias bil och sedan en hel dag i haparanda med min kära mormor investerade i en tröja och en blomma. (TANT VARNING) Och sen har jag varit i blåbärs skogen igår och sen idag har jag bakat och nu sitter jag och funderar på städa eller prommenad dock känns det inte så motiverande och städa. Jaja den som lever får se :)


Och i helgen ska jag ? jaaa vad ska jag hitta på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0