Jag är tillbaka

Oj är nog på tiden att jag skriver här . :)


Som sagt cypern tur och retur. var grymt skönt hann bada och sola i massor. tyvärr syns inte det inte längre så jag ska inte skryta. nu väntar jag bara på alla flum bilder där ifrån så var min första utlands resa full ändad. Hoppas camilla läser detta och laddar in dom någon gång i år helst :)

Sen har det inte hänt mer än det vanliga här hemma. Har umgåtts, myst och varit allmänt arbetslös.

Har dock även blivit brun uti huvudet. och tjaaaa ja det är iallafall brunt än så länge :) Jag beskriver färgen själv som 100 % mörk choklad medans vissa skulle mer säga mörk blont ;O tro  vad ni vill gott folk :)


Har hunnit idag även göra bort en satans utbildning. men dock tror jag på principen ändå :)


Nu ska jag dock äta lite, pussa mattias hejdå och sedan hoppa på cykeln och till bringa natten på jobbet med alla  mörk rädda tanter och gubbar.  höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0