Saft

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg och utmana 5 personer. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn. Alla svar måste vara riktiga - hitta inte på egna. Om personen som utmanar dig har samma första bokstav som du får du inte använda dennes svar utan måste hitta på egna. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller använda ditt namn som svar, förtutom i fråga 1.


1. Vad heter du? Sara
2. Ett ord på fyra bokstäver: Stol
3. Flicknamn: Sandra
4. Pojknamn: Simon
5. Yrke: Sjuksköterska
6. Färg: Skär
7. Klädesplagg: Skorta
8. Mat: Soppa
9. Sak i badrummet: Schampo
10. Plats/Stad: Sikfors
11. En orsak att vara sen: Sömning
12. Något som man skriker: Satan
13. Film: Spiderman 1
14. Något man dricker: Saft
15. Band: Spice grils
16. Djur: Svan
17. Gatunamn: Stallvägen
18. Bil: Skit Vento




För övrigt utan denna utmanning är det lagomt faktiskt rätt så bra. Gjorde prov idag och jag är stolt över mig själv som kunnde så mycket och pluggat så lite. Sen har jag och Liso bakat idag tills imorn då vi ska agera kiosk tanter i över Kalix dock ska Matte ej spela men han tyckte ändå att jag skulle fixa jobbet åt han. :) Ikväll blir det idol och mys hos min vapen dragare Frida. Och igår var jag upp på häst ryggen första gången på länge och de känndes toppen även fast Jag var minst sagt lite ringrosstig och idag är jag stel. Och en annan upplysning är att dom har rullat igång liftarna i Kåbdalis igen. Så snart snart sitter man väl där och bara njuter av att få vara. Tack då lägg också märkte att jag inte gnällde denna gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0