....

Egentligen har min dag varit toppen på alla sätt och vis. Har umgåtts så mycket som helst :) Plus att jag har varit med Lisa och Frida på stans största och ända galleria på "tjej kväll". Helgens planer pekar på haloween fest SKOJ med andra ord :)


Men fallet är sådant att jag har ton vis med sten på mina axlar som vägrar att falla av. Dom finns där hela tiden. Mer eller mindre. Tro nu inte att jag inte är lycklig för det är jag. Jag är världens underbaraste pojkvän och världens bästa vänner! utan tvekan. Men de fattas en sysselsättning något man måste vakna tidigt på mornarna och gå till. Jag saknar det hemskt mycket. Jag trodde inte att de skulle påverka mig så mycket som det tydligen gör. Det är hemskt och inse det. Men det ända som går att göra något åt är att fortsätta kämpa och forsätta hoppas. Dock måste jag nog få ta tjänstledigt ett tag från mitt icke befintliga jobb och komma igen. Jag skulle behöva ta ledigt från mig själv och alla jäkla tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0