Helgen :)

Gott folk ni behöver inte fundera på min pysiska hälsa nå mer. För den är på topp. Formen toppades redan på Fredag kväll när panik slagna helg arbetare ringde och undrade om jag kunnda jobba lördan. Och självklart tacka jag ja !

Som sagt det har aldrig kännds så bra att få jobba och dessutom fått för frågan om jag kan jobba under jul också. :)

Sedan efter halv 10 på lördan bar de iväg hemåt för att panik dusha och fixa sig för att sedan styra kosen mot fest :) Var grymt lyckad kväll måste jag säga. Efter förfesten var de stan och flott mat eftersom hotell kön var runt halva stan. Efter flottimaten gjorde vi ett nytt försök på valhall och då hade kön minskat till ingen alls betalade in sig för att gå ett varv runt för att sedan dra slutsatsen att det var booooring.

Igår var dock en bakis dag helt och hållet. Och idag är det måndag vilket betyder nya tag. Hittils har jag hunnit boka in mig själv i tvättstugan och nu ska jag bara berätta klart om allt för att sedan plugga sig lite har inte många dagar på mig innan allt ska vara klart.

Ja nog om mig hur har ni det? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0