En kärleksförklaring eller vad kallar man de ?

Tanken slog mig på riktigt ikväll när jag for från Älgstigen att jag hoppat ut från boet.  Jag kan inte svara på varför jag kom på tanken men tanken var mer glädjande än vemodig eller vad man ska säga. Inte för att jag har något mot min familj tvärtom det är världens bästa familj man kan tänka sig. Men tanken på att jag faktiskt är vuxen och har världen framför mina fötter. Att nu är de faktiskt jag som tar ansvar för mitt liv och allt var det innebär dock har det varit så lite mer än ett år nu men iallafall det var tanken som slog mig. Kan hända för att tanken inte riktigt hunnit  i fatt förut.


Som alla säkert redan vet är jag kär och lycklig som bara den. Och allt tack vare Min Mattias. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att killen jag träffade på hotellet  och sedan tvingade sova på soffan för att själv sova i hans sängden var så jäkla rätt. Att jag skulle bli tok kär och dela i stort sett hela vardagen med han, Det är konstigt det där att 1 och en halvt år har gått så snabbt men ändå känns det som om jag känt han klart mycket längre.  Och när någon frågar om jag har någon pojkvän då ler jag och säger att jag har Världens bästa.

Jag kan med säkerhet konstatera att jag verkligen är lyckligt lottad!



Jag Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Lajsan

Åh det här måste jag visa Fredrik sen. Ska visa honom vad en kärleksförklaring är.



Det är i alla fall inte så som jag framstås i hans blogg.. Jag ses som ett skämt :(



Men nu jävlar ska han allt få se hur man ska visa sin kärlek.



Ibland önskar jag att jag var i Mattias kläder. hihi

2009-11-05 @ 19:04:45
URL: http://berramagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0