Skridskor

Aha då sitter jag här igen.

Idag har jag och mattias varit och åkt skridskor. Jag är stolt över mig själv. de gick överförväntan och de verkade som om jag imponerade på Matte också. Hörde nå mummel om att han faktiskt var förvånad över min talang! 1 - 0 åt sara med andra ord :) Imorgon pratade vi något om skidor i bästa fall. Bara min far har tid och lust och valla lite så de glider ovkså :) Jag har en svag känsla om att mitt flås INTE vill vara med mig då dock.,


Sen funderar jag om jag skulle ta och höra av mig till en rad personer och försöka smöra till mig lite vik på andra ställen också., Dagis skulle dock vara en dröm :) Pulka varje dag hela dan, Yess sara i ett nöt skal. :)


Nu ska jag faktiskt försöka anstränga min ivriga själ åt hockey tittande de är trotsallt 6:de perioden och lite halv spännande är de ju faktiskt :)



Jag är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0