Skidor

Underbara värder säger jag bara!

Både idag och igår blev de skidor :) Med matte. Han imponerade starkt på mig så de är 1 - 1 i va jag nu ska kalla de. Äsch jag skiter och ge de ett namn helt enkelt.

Tanken var att Lisa och Fredrik skulle hänga med ut i spåret idag.Men ikke sa nicke. I brist på resurser blåste dom av de. Även fast min teori är att dom var rädd för att bara få se våra ryggar. Okej mitt flås är inte i takt med vad de SKA vara men oallafall. Jag försöker övertyga mig själv att de var bättre idag än igår hur som helst. :)

Tror även att jag ska hålla fast med att fortsätta åka skidor nu tills de smälter. Och de bästa av allt är att jag tror jag får mig sällskap i denna vanvettiga ide om att börja träna :) Yes med andra ord de är ju inte lika skoj och åka själv presics.


Sen har de inte hänt så mycket. Igår så blev de film av hönan och slut var Jag eller kan jag säga vi?
Hittils idag har jag som sagt utmanat mitt flås och varit social med frida.


Bla bla blaa men hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0