Lön

De har varit en givande dag :)

Blev haparanda med matte och mormor hela dagen. De började så oskyldigt med att mormor skulle hämta ut ett paket men de spårade lite men de var skoj :)


Sen kommer lönen imorn. Tummen upp för den. Nu väntar jag på deklarationen jag vill verkligen veta om jag kan gråta eller skratta. Förra året kunde jag gott och väl le stort hoppas de blir större i år när jag är fattigare än nånsin :)

Helgen blir de mest troligt  fest med idan och jag ser fram i mot de. frågan är bara vad man ska dricka :P

Annars var jag i gällivare för någon dag sen. och de sög mest !
 
Jag måst citera frida från lördags. "Jag är vegitarian på halv tid" ;O jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0