Lissta

Jag slänger in en lista men tid har jag inte. pop corn ska poppas innan de blir mys i soffan och dreglandes över beck !


style="line-height: 12pt;">Tre jobb jag har haft:
*Solflicka
* Vikarie på äldreboende
* Student fan jag fick ju pengar för de ;O Dock ska dom tillbaka också. ge mig jobb


Tre platser jag har bott på:
*Haparande
*Kalix
*Dövik


Tre saker jag gillar att se på TV:
* Efterlyst
* Sanningens ögonblick
* Skräå

Tre favoriträtter:
* Palt
* Lax sallad
*Mammsens fläsk file :)

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
* Thai
*Dundret
* Någonstans de går ta sig med skidor NERÅT



 Nej nu har ja inte tid matte väntar i rummet brevi :P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0