Tusen funderingar och bara en verklighet

Idag har min dag varit sämst iallafall den sista halvan.  första halvan bestod faktiskt av sov morgon och lite kramar :)


Anledningar till att allt har gått åt skogen är.

- Gula faran har blivit kidnappad.-om någon som läser de här råkas känna sig träffad (Inte för att jag tror det) Kan ju lämna tillbaka den på samma plats som ni låna den ifrån. Men en söt lapp tack för lånet jag var bara på fest och ville hem. Det var en av anledningarna.


- Den andra vet jag inte riktigt varför och det känns inge bra. Men jag är ju en av kvinnligt ursprung så jag skyller stark på PMS. Ohh vad sanna kommer känna sig stolt för jag gått med i den klubben. Och den är inge och leka med. Ghaaa.



För övrigt så tror jag pappsen har genomskådat min starka arbetslöshets ångest som redan har kommit även fast jag bara jobba en vecka av åtta. Så han la upp de rätt bra förslaget som sjuksköterska- Samma spår som jag redan varit inne på. Jag menar jag har en av grunderna redan. Klara av Matte B åt mig så fixar jag tre hårda år i Luleå själv! Och sen kanske lite till :) Eller ska jag nöja mig med det lilla jag redan har med mig ? För jag trivs ju när jag väl får jobba ?

Nu är det som sagt fest på lista jag väntar bara på frida :)



Igår var kvällen underbar gud så jag älskar helger nu mera lite extra :)



Jag är kär i Mattias. (det var ingen hemlis men den bjuder jag på!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0