Röda saran

Oj blir bara värre och värre på att uppdatera här- Inte för det händer så dramatiska saker just nu och det har de nog inte gjort heller förr.

I lördags var de som skrivet fest för mig och frida. För festen var på jag, frida och lite Wilma. Som hittade en blås fisk som hon hade väldigt skoj åt :Osen drog stormen till Vassholmen och väldigt kul var det tills vid 3 då jag längtade lite väl mycket till sängen även om den var oroande tom . Vi skyller ALLT  på att matte var på annan ort då. !



Veckan har gått sakta med säkert framåt. Jag börjar verkligen komma in i jobb rutinerna äntligen. Och därför känns det inte så jobbigt. även faast de har varit kanon väder HELA veckan. Men man gläds åt det på jobbet också jag lovar ! ;D



På tal om fint väder och ledig. Jag slutade 12 idag. Jag kan ju bara beskriva mig med ett ord RÖD med en massa ränder där jag haft linnet. Vad sägs om långärmad polo tröja hela sommaren? Fast lättast är det nog om det är fint väder imorgon också och jag inte är så seg på att göra allt jag måst göra i lägenheten först. :)




Helgens planer är dom bästa på länge ;) Jag längtar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0