Oj

Oj dags och uppdatera :)

Kan ju börja meddela att det inte gick så bra och laga mat här om dagen. Hann båda skapa total kaos i köket plus att jag råkades haka mig själv i fingrana när jag skulle skära skinka. det skulle inte alls ha varit så kul om jag bara prickade ett finger men i mitt fall lyckades jag ta två på en gång.YES! men mat fick vi iallafall och det verkar ju ha blivit gott iallafall.


Vidare till igår var jag med Lisa på "stan" hittade lite stundent grejer till Camilla Och Jennifer. Kan ju tillägga att dom var mer än stiliga igår på balen hann bli rätt avis där man var!


Haha måste bara berätta min dröm jag drömmde om i natt. det hela började med att jag skulle prata med Verran så jag GICK till kiruna från kalix. Men när jag kom fram bodde hon inte alls i någon lägenhet utan typ i en grotta fast ändå vid en kaj. Skit samma med detaljer men något sånt var det. Och när jag väl hade fått tag i hon så märkte ja att klockan var 2 på natten och lite för sent för att gå till kalix igen. Så jag sov över. eller försökte. Och nej jag inte kunde sova blev jag sur och sa som vanligt när jag blir sur "Fan och helvete" Och helt plötsligt låg Mattias en bit bort och undrade vad de var. Så gick jag dit och så kom jag på mig själv att jag hade en ap Pyamas på mig och så var allt pinsamt så vaknade jag ;O


Men inse faktum jag fattar inte varför jag drömmer om så sjuka saker jag har varit med om sjukare drömmar jag LOVAR ;o

Nu ska jag då iallafall äta något. Jobb ikväll och jag måst erkänna att jag längtar., Det bästa med att jobba är att man känner sig så behövd och det gillar vi :D


Kommentarer
Postat av: natta

fin blogg :)

2009-06-12 @ 16:28:39
URL: http://nnattab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0