Korg fest

Gott folk sara lever!


Var lite för hårt för sprav hjärtat igår tror jag eftersom idag är jag död-. Fast som alltid var dock för festen bäst. Hammnade hos Fredrik och Lisa. där det bjöds på regge musik och kraft mättningar på golvet :) Sedan var det även fets en trappa upp ! Sedan spårade allt ut och kvällen blev inte lika charmig. Det var allt från klantig personal på hotellet som lallade bort min väska till lite för fulla människor.

För öivrigt var jag väl max 20 minuter på hotellet. Värt var det ej-. Nu längtar vi till att fiff kommer hem det börjar kännas tomt utan  alla våra spontana ryck och te/kaffe stunder. :(


För övrigt börjar jobbet snart. fredag smäller det! Om jag längtar det ända är dock dessa tidiga mornar som inte vill gilla mig rikigt.


Ett exempel på när jag och fiff försöker köra över förmågan "!

Caaapish!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0