Allt och ingeting

Nu är helgen avklarad. Jag över levde Kiruna trots alla odds även bussen hem. Uppdateringen blir kort. Jag hade det bra bra, Hann med lång promenixar och massa prat plus fest som inte alls var något och hänga i granen.


Sen när jag var på väg hem ringde dom från jobbet och undrade om jag ville jobba natt. Svaret var enkelt så natten till bringades på jobbet. Bör tilläggas att jag saknar nerver. Och allre helst på natten när man är lite trött och hel seg. Har även skirvit på anställnings avtalet på sommaren. Så då var det bara vänta på att första lönen kommer in rullandes :)


Annars har jag inte gjort så mycket alls. Igår var jag asocial och sa bara "jo" till allt. Jag förstår inte att ingen påpekade det :)  Sen har jag Och Mattias hunnit med två fiske turer. Och jag för undras över mig själv fick en STOR borre igår och blev lite halv stolt.

Sen är det inge nytt under månen mer än att de är en dag kvar till vårruset. Sara är taggad eftersom det gick över förväntan idag när jag var i spåret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0