Öhh?

Oj jag tror ni får leva med min dåliga uppdatering,

Har inte hänt ´så värst mycket sen sist tror jag.

Helgen slösades bort på kalix dagen, Nu i efterhand vet jag inte om det var riktigt värt det. Var dyrt och sura vakter som lät folket bli uppp äten av mygg förens dom släppte in oss. För festen i gg var dock riktigt skoj vi sjung, sprang i från mygg och åt äckligt gott :)

Veckan har jag jobbat. och helgen ska jag jobba. Så jag får fortsätta drömma om att få fara i stugan mer än en natt. Ågesten gnager nu när jag vet att mina kära börder åker knee board. JAG VILL JAG VILL!



Nu ska jag fortsätta med att inte göra något alls så har inte riktigt tid här.


hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0