Long time a go

Oj de var ett tag sen sist.



Har dock inte hunnit med så mycket. Mest jobbat och umgåtts. Känns dock riktigt tråkigt att nästa vecka är sista. men sånt är livet. Och jag jo jag kan ta fast jobb på stället  om någon undrar.


Har under tiden jag inte ORKAT  skiriva här. Varit till sandskär en sväng. Eftersom jag  bara varit där en gång tidigare och det  var när myggen pussade oss lite för mycket. Så var jag såld. Hann gå runt där också¨.  Stranden var hämtat ur en saga. Och det övriga vet jag inte men det var mäktigt. ! jag är så gott som mål lös!

har även hunnit med att tvätta min telefon i tvättmaskinen. Så nu har jag "fynda" mig en ny jäklel.


Helgen är jag ledig och imorgon också. Kan kanske behövas. Efter en väldigt omtumlande vecka.! Känns ändå bättre idag än igår.




Nu ut på altan innan jag måst fortsätta med att städa . Bil bingo ikväll be för oss att vi vinner :)


Kommentarer
Postat av: Ida

jag hittade din dosa på elementet i omklädningsrummet.. var det meningen att den skulle ligga där? :P

2009-08-01 @ 21:04:36
Postat av: Sara

Haha själv klart inte ida men nu är den förtärd. :)

2009-08-03 @ 22:04:50
URL: http://farmorsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0