yeye ...

Här är jag.

Har försökt plugga nu halva dagen och jaaa jag tror jag har kommit mig en bit men än är de mycke kvart . typiskt! :/ Kan ingen läkarstudent skratta åt mig nu och säga att deras prov är mer ingående. ?


Jaja hur som helst åker jag ner på onsdag och de låter som om jag får med mig frida. de skulle vara helt helt underbart. Ensamheten äter upp mig där nere fast jag har iallafall ellen och sofia som tur är men ändå de är tomt utan någon hemifrån jag vet inte men så är de.!


Jaja nu har jag fått mig mat och gott var de. så nästa projekt är en prommenix. Skulle var behövligt. de är nästan så jag har saknat min lilla slinga fast jag kör den dagligen. alltså med bilen för er som inte förstrår :P Jaja bäst jag går ska väl hinna plugga lite mer och sen bär de av till matte hoppas jag :)
  

         
 Typ så´här känns de när jag pluggar :O


Heej hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0