Nytt inlägg

Jaa en vecka sen sist.

Var ska jag börja med att uppdatera er för de är ju intressant säkert.

Vi börjar med stockholm. Det började ju strålande. Upptäckte att flyget gjorde mig nervös med hjärtklappningar., Och matte upptcäkte min hand svett och kollade lite hånande på mig, Dam it jag som skryter om att jag inte är de minsta rädd för nå. hårdingen i mig blev en rejäl mjukis och jag förstod om planet skulle störta så skulle jag mest troligt bli en klump sås. Bhaa :) Sen gick de strålande väl framme i stor stan.,  Hotellet var super :P gick på stan vilket betydde slösade pengar hittade mig faktiskt lite på rean. eller okej en kofta men de är inte likt mig eftersom jag alltid förälskar mig i dyra saker. Som dock bara leder till drömmar :P När vi inte gick på stan så gick vi inte där NEJ. Då lodade vi runt på hotellet halv tömmde minibaren och mööös :P thats nice :)

Jaa och sen har millan fyllt år vilket slutade i väldigt söta minner när hon öppnade sina presenter och bio i luleå :) Hade fasligt trevligt  :P


Nu är de plugg som gäller en vecka till och sen är det upp till bevis om nått jag tycker är skoj kommer på tentan då kan de hända att jag klarar mig :)

Jaja nu ska  pappsen ha internetkappeln kanske är bra för då kan det hända att jag får nått gjort i de eviga pluggandet ;o



tack och hej jag är kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0