höö?

Oj oj nu var det ett tag sen :P

Sen sist har jag hunnit massera granström blivit bjuden ¨på en lunch på myggan, umgåtts med friida och igår var jag i överkalix med frida och lisa och såg hockey. Det var matte som spelade och det var väldigt skoj och se. Speciellt när det var matte som var på isen :)

Sen idag har jag först haft världens mysigaste morgon sov till halv 12 och sen lite frulle och south park med matte va välidgt skönt och bara ta det lungt. och sen bar det iväg till furhed och träffade Anki och Inger. Satt nog där och surrade i 2 timmar om allt möjligt trevligt var de. Och de var först då man förstod hur mycket man har saknat dom sen i sommras. Det är lite skumt de började vara äckligt längesen de var studenten men de är bra de är de :)


Påtal om sakna jag kommer sakna hon. hon var speciell. Jag är glad ändå att jag fick träffa hon. En glad prick jaaa alltså hon gjorde alla på jobbet lite gladare för stunden. hatar verkligen hatar och säga de här men sov gott :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0