svammel

Just de ja. haha nej nu får de vara nog jag börjar alltid mina inlägg med Aha (tror jag iallafall)

Hur som helst dagen har varit hur bra som helst de första jag blev när jag vaknade i morse var rädd. Mobilen ringde och de blev inge bättre att min ringsingal låter som Matihilda i Anka borg. Hur som helst efter att både jag och matte insåg att vi levde var det bara och överväga och påbörja en ny dag. Dagen spenderades med världen bästa mormor i Haparanda. Hanns på en hel massa ställen tills vi blev lite för less och gav upp och for till henne och vräkte i oss butter kaka och umgicks lite till :) Och nu sitter eller jag menar ligger jag här. Väntar faktiskt på att orka hoppa i dushen eller nå sånt trevligt.

Såg sveriges värst bilförare för ett tag sen. Ghaa haha ojoj vilka ena. Ibland undrar jag hur vissa fått körkort . Under dom vissa ingår jag också. Men dock har det hänt nått nu tror jag. hittils har jag absolut inte varit ut för nå incidenter i vinter som typ eh förra. Allt kräver färdighet höhö.


I helgen är det alla hjärtans dag. Dagen då det sägs att man ska  vara kär. Jag undrar om jag är konstig som är kär dom andra dagarna på året också?




Jaja hur som helst har jag inga planer för helgen, men en hel kväll tanter säger jag inte  nej till :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0