Otur?

En fredag 'är det idag en jäkla otusrfredag, Nu får jag väl det och låta som om jag hade haft otur idag. Men se du de har jag inte haft . Än så länge iallafall. Idag har jag fått mig kvalitets tid med Frida. Hann utvärdera våra händelserika liv, Vara på stan och solat i hopp om att synas bland all snö tror de ej gav  nå vidare resultat dock,

Sen har jag inte gjort en fluga förnämd, Är hemma för tillfället fundeerar på dushen och sen fara och vålds kramas med matte altenativt Vålds umgås med Lisa. Mmm jag är önskad i min tillvaro och därför behöver jag ta till ¨våld för ett socialt liv., Yeye lägg till sedan till att jag är en MYCKET seriös människa, Nu ska jag ääta en macka utan att vara hungrig också.




Kommentarer
Postat av: Veronika

Du är utmanad, kolla min blogg ;)

2009-02-17 @ 17:12:46
URL: http://jagerving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0